2. 7. 2016

Malé recenzie... jún

Týmto článkom by som chcela skúsiť nový spôsob recenzovania. Minulý rok som vyskúšala rubriku Do dna... Ale veľmi ma tento typ článkov neoslovil. Nebaví ma dlhodobo skladovať spotrebované produkty resp. ich obaly doma, len kvôli recenziám. Najmä ak sa mi stáva, že niektoré produkty neviem spotrebovať tak rýchlo, aby bola následná rýchla recenzia po spotrebovaní aktuálna.

Troška to teda inovujem a skúsim to inak. V daný mesiac si vyberiem produkty, ktoré neviem zrecenzovať v samostatnom článku a v danej chvíli poznám ďalší osud produktu - kúpim/nekúpim.

Poďme teda hneď na činy...




Neobio zubná pasta bez fluoridu 


Zubná pasta od Neobio som si zvolila ako prvý produkt na zoznámenie sa zo značkou. Vlastne som po nej pôvodne siahla len tak do počtu, nech už sa vyplatí aj poštovné :-)
A keďže už som bola nahlodaná všelijakými článkami z internetu, ako fluorid do pasty vlastne nepatrí, siahla som po nefluoridovej verzii.
Doteraz som bola zvyknutá na klasické mentolové príchute zubných pást, ale mať prírodný produkt aj v tejto kategórii je úplne nová skúsenosť. A pre mňa osobne aj veľmi príjemná. 
Pasta obsahuje morskú soľ, aj výťažky šalvie, rozmarínu, hamamelu, myrhovníka a harmančeka. A že sú to samé dobré bylinky... Šalviový či harmančekový čaj či odvar sa už odjakživa používajú aj pri problémoch zo zubami, preto som rada, že sú aj v paste obsiahnuté :-)


ZLOŽENIE:
Aqua, Calcium Carbonate, Glycerin, Silica, Sodium Cocoyl Glutamate, Xylitol, Maris Sal, Carrageenan, Algin, Salvia Officinalis Leaf Extract*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Hamamelis Virginiana Leaf Extract*, Commiphora Abyssinica Resin Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Xanthan Gum, Alcohol denat.*, Aroma**, Limonene**
*suroviny z kontrolovaného biologického pestovania



***kúpim***



Alverde šampón pre farbené vlasy

Tento šampón som kúpila na začiatku marca ako prvý prírodný kúsok hneď po tom, ako som sa rozhodla, že telovú, vlasovú aj pleťovú kozmetiku od základu prekopem a budem sa uberať prírodnejšou cestou. Vlasy som mala vtedy ešte pomerne čerstvo zafarbené, preto bola moja voľba jasná. V tomto šampóne je alkohol zastúpený vo vysokom pomere, čo mi začalo robiť galibu s vlasmi. Už tak presušené končeky boli ešte suchšie, moje drsné vlasy ešte drsnejšie. A ani som si nevšimla, že fixuje farbu.

ZLOŽENIE:
Aqua, Alcohol, Glycerin, Coco-Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, Glyceryl Oleate, Levulinic Acid, Betaine, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum**, Citric Acid, Arginine, Inulin, Sodium Levulinate, Isoamyl Laurate, Hydrolyzed Wheat Protein, Punica Granatum Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Sodium Lauroyl Lactylate, Sodium PCA, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**, Euterpe Oleracea Fruit Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol *ingredients from certified organic agriculture / **from natural essential oils

***nekúpim***



Alverde intenzívny krém na ruky granátové jablko a bambucké maslo 


Po tomto kréme som siahla automaticky kvôli popisu intenzívny. Ja a moje ruky, to je na román. Rukami mi prešlo nespočetné množstvo všetkých možných krémov z drogérky. Ale parfumérku som už radšej nikdy neriskovala, lebo som sa ďalších sklamaní bála. A tých peňazí... Na každom kréme mi niečo vadilo - raz lepivý pocit, inokedy vysušujúci, potom príliš silikónový. Skúsila som aj krémy pre veľmi namáhanú pokožku rúk, aké sa predávajú napríklad v obchodoch pre stavbárov, kutilov a podobne. Nič mi nesedelo. A potom prišla zmena kozmetiky na prírodnejšie varianty. A tento krém Alverde. Vôňa mi na začiatku až tak nesadla (ale už som si zvykla a začína mi dokonca vônať), granátové jablko všeobecne neobľubujem. Ale samotný krém a jeho účinky sú u mňa veľmi dobré a v mojom osobnom rebríčku je TOP 1. V súčasnosti mám jednu tubičku v práci, jednu doma a jednu v kabelke. Dve balenia som dokonca už spotrebovala :-)

ZLOŽENIE:

Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil, ButyrospermumParkii Butter*, Glycerin, Alcohol, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Palmitic Acid,Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Punica Granatum Seed Oil*, GlycerylStearate Citrate, Xanthan Gum, Sodium CetearylSulfate, Parfum**, Linalool**, Limonene**,Citronellol**
*ingredients from certified organic agriculture
**from natural essential oils


***kúpim***



ebelin Professional odlakovač bez acetónu s biotínom a arganovým olejom

Odlakovač má praktickú pumpičku, odklopíte vrchnáčik, priložíte tampón a stlačíte. Veľmi praktické. Fľaštička má 125 ml, čo je na podobné odlakovače ten menší objem. Bežné krémové laky zvláda s prehľadom. Pri čom som sa trochu zapotila, je odlakovávanie nechtov, keď som použila essence nadlak s gelovým efektom. To je držiak!
Odlakovač ma príjemne prekvapil svojou príjemnou sladko-kvetinovou vôňou, keď vyprchá alkohol.
Práve kvôli vôni ho nezatracujem, aj keď sa nemá až tak v láske s mojím obľúbeným nadlakom.

ZLOŽENIE:

ETHYL ACETATE, ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, BIOTIN

***kúpim***


EVELINE 8in1 TOTAL ACTION Intensive Nail Conditioner

Pôvodne som túto kúru používala podľa návodu - počas 4 dní som každý deň pridala jednu vrstvu, na piaty deň som odlakovala a opäť 4 dni lakovania. Po prvom mesiaci som sa vrátila k svojim obľúbeným farebným lakom a kúru som začala používať ako podkladový lak. Podľa časových možností lakujem 1-2 vrstvy a potom nasleduje farebný lak a nadlak.
Nechty sa mi počas používania oveľa zlepšili, sú pevnejšie a rýchlejšie rastú. Eveline používam bez prestávky od konca marca.
Osobne môžem túto kúru veľmi odporúčať.

***kúpim***

Máte s niektorým výrobkom skúsenosti aj vy? Rada si prečítam v komentároch :-)
Dúfam, že pozmenená verzia mesačného hodnotenia sa vám páči a prečítate si malé recenzie aj nabudúce.

RIANA

2 komentáre:

  1. Tak tato rubrika se mi urcite lipi vic👍👍👍
    Mam odlakovac i lak a souhlasim s hodnocenim💋 a k Evelin - ja jsem ho na zacatku pouzivala podle "pravidel", ale ted uz ho stejne jako ty pouzivam non-stop bez jakychkoliv problemu😍

    Andreablog®

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ♡ Budem pokracovat v tomto type clankov 😊

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :-)

LinkWithin